سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
عصر شعر «اسم شب، صبح است» در لرستان برگزار شد

لرستان - همزمان با سراسر کشور عصر شعر «اسم شب، صبح است» در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، روز سه‌شنبه، با هدف همبستگی محافل ادبی کتابخانه‌های عمومی کشور با مردم غزه، عصر شعر سراسری «اسم شب، صبح است» به نشانه حمایت از فلسطین و به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان با سراسر کشور در لرستان با حضور سیدسجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، میثم زندیه شیرازی، معاون اداره کل و جمعی از شاعران و اهالی قلم در بخش سنتی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع)، عنوان کرد: امام حسن عسکری (ع) در تاریخ اسلام به‌ویژه تشیع نمادی از استقامت در برابر ظلم دستگاه فاسد عباسی است و یکی از درس‌هایی که از زندگی این امام همام می‌توان گرفت مبارزه با ظلم و ستم است.

راستخانه به جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه اشاره داشت و افزود: جنایات اسرائیل در فلسطین اشغالی محصول تفکر و فرهنگ استکباری سران آمریکا است که هیچگاه قابل جمع شدن در فرهنگ توحیدی ملت ایران نخواهد بود و اسرائیل تاکنون به‌جز قتل‌عام و کشتار هیچ‌گونه دستاوردی نداشته است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت، سردار سپهبد شهید سلیمانی، افزود: دنیا در حال سپری کردن یکی از بحرانی‌ترین زمان‌های خود است و اتفاقات تلخی که دل هر مسلمانی و هر آزاده‌ای را در هر جای دنیا به درد می‌آورد. اما همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بیان داشتند ضربه‌ای که اسرائیل خورد ترمیم پذیر نیست.

به گزارش ایبنا در این مراسم علیرضا حکیم، محمدجواد قیاسی، محمدعلی ساکی‌، خاطره خاتون جلدانی و نسرین حاتمی به شعرخوانی پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها