سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۸
«سلام» بوستان كتاب به بازار نشر

داستاني درباره «سلام» در كتابي با همين عنوان به کوشش رضا فرهادیان و با همت موسسه فرهنگی توحید از سوي موسسه فرهنگي بوستان كتاب به زودي منتشر مي‌شود./

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی اشرفی، مدیر تولید موسسه بوستان کتاب، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن اعلام اين خبر بيان داشت: اين اثر با توجه به اهميت سلام‌ كردن از ابعاد اجتماعي و ديني و تأثير آن در روابط اجتماعي و خانوادگي، مي‌كوشد تبعات مثبت سلام‌ كردن را در گسترش ارتباطات جمعي و رعايت آداب در زندگي‌هاي امروزين تبيين كند.

وي افزود: نوشتار حاضر در قالب داستانی درباره «سلام ‌کردن» به تبيين آموزه‌هاي ديني و ترويج و تقويم فرهنگ اصيل ايراني ـ اسلامي مي‌پردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی با بيان اين كه مخاطبان اصلي اين كتاب را كودكان و نوجوانان تشكيل مي‌دهند، يادآور شد: سلام ‌كردن جزء اركان اصلي ايجاد روابط اجتماعي و نشانگر برخي از ابعاد شخصيتي و نگرش‌هاي افراد در روابط متقابل و ارتباطات اجتماعي است و در همه جوامع و اديان الهي ـ اگر آداب آن به درستي رعايت شود ـ به عنوان رفتاري پسنديده و خوب توصيه مي‌شود.

از ديگر تأليفالت اين نويسنده ديني ـ اجتماعي مي‌توان به كتاب‌هاي آنچه یک جوان باید بداند(ویژه دختران)، هدف از زندگی؛ مبلغان و مربیان بدانند، آنچه یک جوان باید بداند(ویژه پسران)، والدین و مربیان مسوول، مبانی تعلیم و تربیت در قرآن و احادیث، راستی، فریادگر قرن و كتاب فرشته نجات را نام برد.

چاپ نخست كتاب «سلام» از سوي موسسه فرهنگي بوستان كتاب در شمارگان 3000 نسخه، 16 صفحه و قطع خشتی به زودي روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط