شنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۲
سفرنامه خاطرات دختران عمره‌گزار كتاب مي‌شود

خاطرات دختران عمره‌گزار طي سه سال گذشته، مرداد ماه سال جاري در قالب سفرنامه از سوي سازمان دانش‌آموزي وزارت آموزش و پرورش منتشر مي‌شود._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي دارالقرآن‌الكريم، سازمان دانش‌آموزي وزارت آموزش و پرورش، كتابچه‌اي با عنوان «دلباختگان ديار نور و رحمت» را در اختيار دانش‌آموزان دختر عمره‌گزار كه از اواخر سال 87 و اوايل سال جاري به حج عمره مفرده مشرف شده‌اند، قرار داد تا با مطالعه مفاهيم اين كتاب، در اين همايش برترين خاطرات دختران عمره‌گزار شركت كنند.

اين همايش ويژه همه عمره‌گزاراني است كه در طول سه سال گذشته به عمره مشرف شده‌اند. تاكنون آثار همه شركت‌كنندگان استان‌هاي مختلف به تهران ارسال شده و هيأت داوران در حال ارزيابي اين پرسش‌نامه‌ها و انتخاب برترين‌هاست.

تاكنون 6810 دانش‌آموز عمره‌گزار دختر با دريافت كتابچه «دلباختگان ديار نور و رحمت» طبق اعلام سازمان دانش‌آموزي وزارت آموزش و پرورش در برنامه تهيه خاطرات شركت كرده‌اند. 

مراسم افتتاحيه اين همايش دهم مرداد ماه سال جاري در اردوگاه شهيد با‌هنر تهران برگزار مي‌شود و طي آن آثار برتر معرفي و تجليل خواهند شد. 

آثار برگزيده اين همايش نيز به‌زودي در قالب كتاب منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها