شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۱
جنگل با كتاب 2 كتاب حقوقي به بازار مي‌آيد

«نکته‌هایی از مقالات حقوقی در امور جزایی» و «مصادیق دعاوی مالی و غیر مالی و هزینه‌های خدمات قضایی و وکالتی» نام دو كتاب تهيه شده به كوشش معاونت آموزش قوه قضاييه است كه از سوي انتشارات جنگل به ‌زودي منتشر مي‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، مجتبي سجاد، مدير عامل انتشارات جنگل، با بيان اين خبر اظهار داشت: كتاب «نکته‌هایی از مقالات حقوقی در امور مدني» دربردارنده نکته‌های کلیدی مقالات منتشر شده در 102 عنوان نشریه حقوقی است.

وي درباره نحوه جمع‌آوری این مجموعه گفت: پس از گردآوري و بررسي  مقالات نشريات حقوقي، نكات كليدي آنها فیش‌برداری و سپس به صورت موضوعي تنظیم شده‌اند.

سجاد افزود: هدف گردآورندگان اين مجموعه، ثبت و جمع‌آوري اطلاعات حقوقي نشريات براي تهیه منابع مرجع است، به همين دليل این پژوهش را مي‌توان كوششي در راستای كمك به تحقیق، تهیه و تدوین متون آموزشی نیز به شمار آورد.

مدير عامل انتشارات جنگل با اشاره به ديگر اهداف مجموعه حاضر گفت: معاونت آموزش قوه قضاييه كوشيده است با گردآوري اين اثر، منبعي قابل اعتماد را در اختيار پژوهشگران و تدوين‌گران متون آموزشي علم حقوق قرار دهد.

وي افزود: اين كتاب داراي نكته‌هاي حقوقي در زمينه‌هاي حقوق مدنی، موضوعات آیین دادرسی، قوانین و مقررات مختلف است كه در انتهاي آن مشخصات هر یک از منابع به چشم مي‌خورد. 

مدير عامل انتشارات جنگل درباره كتاب «مصادیق دعاوی مالی و غیر مالی و هزینه های خدمات قضایی و وکالتی» گفت: اين مجموعه همراه با اصلاحات لازم در دو فصل تنظیم شده است كه فصل اول به کلیات دعاوی مالی و غیرمالی و ضابطه‌های تمیز و تفکیک و فصل دوم به مصادیق دعاوی، هزینه خدمات قضایی و وکالتی اختصاص دارد.

وي درباره موضوعات اين كتاب گفت: اين كتاب در هفت مبحث به موضوعاتي نظير «تعریف و مصادیق مال»، «دعاوی مالی و غیرمالی در اندیشه های حقوقی»، «فواید شناخت خواسته مالی و غیرمالی»، «مصادیق دعاوی» و «هزینه های خدمات وکالتی» مي‌پردازد.

چاپ اول كتاب «نکته‌هایی از مقالات حقوقی در امور مدني» در شمارگان 2000 نسخه، 390 صفحه و بهاي 55000 ريال و همچنين چاپ اول كتاب «مصادیق دعاوی مالی و غیر مالی و هزینه های خدمات قضایی و وکالتی» در شمارگان 2000 نسخه، 122 صفحه و بهاي 20000 ريال اين هفته از سوي انتشارات جنگل و با همكاري انتشارات جاودانه روانه بازار كتاب مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط