جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۰
«زیباترین گل‌های قالی» دژاکام منتشر شد

نمایشنامه «زیباترین گل‌های قالی» نوشته امیر دژاکام به همراه چند اثر جدید از سوی انتشارات افراز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه شده است.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «زیباترین گل های قالی» شامل ، سه نمایشنامه «عروسی چاه»، «غزل کفر» و «زیباترین گل های قالی» است که در شمارگان 1100 نسخه و با قیمت 2000 تومان منتشر شده.


مجموعه «چهار بند مخالف» شامل پنج نمایشنامه تک پرده ای «روژان»، «شنگرف به رنگ سیاه»، «طلسم نیلوفر»، «صداش بزن، انار و گندم» و «اسید» نوشته امیر دژاکام نیز در 1100 نسخه و 1800 تومان از سوی انتشارات افراز عرضه شده است.


فیلمنامه
«پیش از طلوع» نوشته ریچارد لینکلیتر و کیم کریزان و «پیش از غروب» اثر ریچارد لینکلیتر، ژولی دلپی و ایتان هاوک با ترجمه آراز بارسقیان در شمارگان 1100 نسخه و با قیمت 3500 تومان به همراه یادداشت مترجم و موخره «محسن آرزم» با عنوان «جان جان» نیز  توسط این انتشارات در نمایشگاه به فروش می رسد.


«ریچارد لینکلیتر» فیلمنامه نویس و کارگردان است که تا به حال دوازده فیلم از جمله از «گیج و مغشوش»، «بیداری زندگی» و «مدرسه راک» را ساخته است.

 
نمایشنامه
«خدای کشتار» اثر یاسمینا رضا با ترجمه علیرضا کوشک جلالی در شمارگان 1100 نسخه و با قیمت 2000 تومان با تحلیلی از حسن پارسایی نیز توسط انتشارات افراز در بیست و دومین نمایشگاه کتاب عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها