جمعه ۷ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۳
پدر آن دیگری؛ رمانی از لایه‌های ذهنی انسان‌ها

غزل تاجبخش پيام آموختن و يادگيری از همه وجوه هستي و زندگي را در تمامي ابعاد توصيه می‌کند و ازجنبه‌هاي آموزنده كتاب محبوبش در سالي كه گذشت، سخن می‌گوید. اين كتاب رمان «پدر آن ديگری» نوشته «پرينوش صنيعی» است./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، «غزل تاجبخش» از كتاب‌هاي زيادي كه در سال اخير خوانده سخن گفت و «پدر آن ديگری» نوشته پرينوش صنيعی را آموزنده‌ترين و لذت‌بخش‌ترين كتابي كه خوانده معرفي كرد و اظهار داشت: من در سال گذشته كتاب‌های زيادي خوانده‌ام كه انتخاب از بين آنها سخت است. ولي كتاب «پدر آن ديگري» نوشته «پرينوش صنیعي» غير از لذتي كه با خواندنش احساس كردم، از ابعاد آموزنده‌اش بهره داشت.
 
تاجبخش با اشاره به موضوع كتاب گفت: داستان اين كتاب درباره دو فرزند است كه از جانب پدرشان به يكي از آنها بي‌توجهي مي‌شود.

وي افزود: مهم‌ترين تاثير اين كتاب، لذت بخشي و وجه آموزندگي آن بود چرا كه در آن به لايه‌هاي رواني انسان‌ها توجه شده بود. با وجود آنكه همه‌مان مي‌دانيم كه ياد گرفتن این مسایل تنها منحصر به كتاب نيست.

وي توضيح داد: من همواره به دنبال تفسير محتواي كتابم چون  نگاه نويسنده با تفسير تعداد خوانندگان، تفاسير زيادي خواهد داشت. 

اين نويسنده و شاعر تصريح كرد: بهتر است ما به گونه‌اي زندگي كنيم كه امروزمان مانند ديروز نباشد و همواره در پي پاسخ به پرسش‌هاي دروني‌مان باشيم.

تاجبخش متولد 1321 در بروجرد و شاعر و نويسنده معاصر است.
او كه فارغ التحصيل رشته مديريت بازرگاني است، انجمن غزل ايران را در سال 1360 با همراهي جمعي از شاعران و نويسندگان   پايه‌گذاري كرد.

 «خانه ام ابیها»، رمان‌هاى «آدمك‌ها»، «دوست نادیده»، «بر بال‌هاى پرواز»، مجموعه شعرهاى «مامون، غزل باران‌هاى سنگى» و «شبدرهاى چهاربرگ» از جمله آثار اوست. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط