سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
اهدای 31 عنوان کتاب حقوقی به کتابخانه مجلس

انتشارات چتر دانش31 عنوان از کتاب‌های جدید حقوقی خود را  به کتابخانه مجلس اهدا کرد.  

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، علی‌اکبر زارع بیدکی، مدیر مجموعه‌سازی کتابخانه مجلس با بیان اینکه  انتشارات چتر دانش، تعدادی از کتاب‌های حقوقی خود را  به کتابخانه مجلس اهدا کرده است، گفت: مجموعه 31 عنوان از جدیدترین آثار حقوقی مؤسسه انتشارات چتر دانش به ارزش هشتاد میلیون ریال در روزهای اخیر به کتابخانه مجلس اهداء گردید.
 
 وی گفت: کتب اهدایی شامل مجموعه پرسش‌های چهار گزینه‌ای و آزمون‌های حقوقی و قوانین و مجموعه قانون‌یارهای چتر دانش در موضوعات اصول فقه، آیین دادرسی جزای ایران، آیین دادرسی مدنی، حقوق جزای عمومی و اختصاصی، قانون مدنی و حقوق مدنی بوده  و جهت پژوهشگران و دانش پژوهان رشته حقوق قابل استفاده است.
  
زارع بیدکی افزود: انتشارات چتر دانش در سال 1397 نیز مجموعه‌ای از کتاب‌های حقوقی را به کتابخانه مجلس اهداء کرده بود. مجموعه کتب حقوقی از این ناشر با مجموعه اهدایی جدید در مخازن کتابخانه مجلس  بالغ بر 150 جلد است.
 
 مدیر مجموعه‌سازی کتابخانه مجلس اشاره کرد: در 6 ماه نخست سال جاری بیش از 720 جلد کتاب چاپی، 4 نسخه کتاب خطی ارزشمند، 5 عنوان کتاب قدیمی چاپ سنگی و سربی، 1500 جلد گزارش و بولتن‌های سازمان‌های دولتی، 2500 شماره نشریه، 100 قطعه عکس و تصاویر تاریخی مربوط به ادوار مجلس شورای اسلامی و بیش از 200 هزار برگ سند از طریق اهداء به مجموعه منابع کتابخانه مجلس شورای اسلامی افزوده شده است.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی بیدکی از تمام افراد فرهیخته‌ای که تمایل به اهداء منابع خود به کتابخانه مجلس را دارند، درخواست کرد با شماره 33121505 و 33132010 واحد مبادله و اهداء کتابخانه مجلس تماس بگیرند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها