جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
مسابقه بزرگ کتابخوانی «کتاب دختر شینا» در اسفراین برگزار می‌شود

خراسان شمالی-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب «دختر شینا» همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان اسفراین برگزار می‌شود.

سعید وطن‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اسفراین اظهار کرد: به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، کتاب، کتابخوانی و خاطرات همسر سردار شهید ابراهیمی اعلام کرد.
 
وی بیان کرد: این رویداد فرهنگی و ادبی به مناسبت هفته دفاع مقدس و با مشارکت بسیج کارمندان، ادارات و کارخانجات شهرستان اسفراین برگزار می‌شود.
 
وطن‌دوست با اشاره به اینکه عموم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: مهلت شرکت در این مسابقه ۱۴ مهرماه و زمان آزمون ۱۸ مهرماه است.
 
وی تاکید کرد: کتاب دختر شینا یکی از آن کتاب‌هایی است که با استقبال مخاطبان ادبیات پایداری رو‌به‌رو شده و جز نخستین آثار در زمینه‌ خاطرات زنان از جنگ هشت ساله‌ ایران است.
 
وطن دوست در پایان تصریح کرد: کتاب دختر شینا از مجاهدت و ایستادگی زنان، پا‌به‌پای مردان سخن می‌گوید؛ و به خوبی نقش زنان را در هشت سال دفاع مقدس نشان می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها