سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی از کتابخانه‌های بجنورد بازدید کرد

خراسان شمالی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی به منظور بررسی آخرین وضعیت کتابخانه‌های عمومی بجنورد از بخش‌های مختلف این کتابخانه‌ها بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، مهدی آریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی سه‌شنبه به همراه تعدادی از مسئولان از کتابخانه‌های شهرستان بجنورد بازدید کردند.
 
وی اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات موجود در کتابخانه‌های عمومی انجام خواهد داد تا فضایی مناسب و آرامش بخش برای اعضا و کتابداران فراهم شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی افزود: با همکاری همه کتابداران در سطح استان بهترین، بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به هم استانی‌های خود ارائه خواهیم کرد.
 
آریان با اشاره به مقوله فرهنگ، بیان کرد: توسعه کتابخانه‌ها را ابايد  امری ضروری برای تحقق سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی دانست.
 
وی در این بازدید در دیدار با کتابداران، به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل کتابخانه‌های عمومی پرداخت.
 
آریان با بیان نکات لازم و ضروری،خواستار پیگیری و رفع نواقص و مشکلات این کتابخانه‌ها شد.
 
به گزارش ایبنا در این بازدید، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی ضمن بازدید از کتابخانه‌های مرکزی آیت الله مهمان نواز ، علامه دهخدا، امام رضا(ع) و شهریار گلستان شهر بجنورد، آخرین وضعیت فیزیکی و حفاظتی ساختمان و تجهیزات کتابخانه‌ای را مورد بررسی قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها