یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
475 مددجو در مسابقات فرهنگی و مذهبی باران وحی شرکت کردند

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 475 مددجو در ششمین دوره مسابقات فرهنگی و مذهبی باران وحی شرکت کردند.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در راستای ترویج معارف دینی و قرآنی ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی در 9 رشته آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: رشته تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی و تخصصی، صحیح‌خوانی قرآن کریم، اذان، صحت قرائت نماز، دعاخوانی، دلنتوشته ادبی و مداحی از جمله رشته‌های این جشنواره فرهنگی و مذهبی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادهای قرآنی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی آنهاس، اضافه کرد: این جشنواره در سه رده سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال به تفکیک خواهران و برادران  برگزار شد.

صالحی با اشاره به شرکت 475 نفر از مددجویان در این جشنواره در رده‌های سنی مختلف بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

وی به سایر برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به مناسبت ماه محرم مسابقه کتابخوانی اربعین ویژه مددجویان در حال برگزاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود، اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقه ترویج سبک زندگی امام حسین (ع) است.

وی همچنین به برگزاری مسابقه نماز و مهدویت نیز اشاره کرد و گفت: مسابقه در ۵ رشته  شعر، داستان، کوتاه، نقاشی، مقاله‌نویسی و خاطره‌نویسی برگزار می‌شود.

صالحی ادامه داد: علاوه بر این به منظور ارتقای سطح آگاهی مددجویان با بهره‌گیری از ظرفیت مشاوران فرهنگی، دوره‌های مربوطه برای گروه هدف به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها