یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
مسابقه کتابخوانی «در امتداد ظهور» در خراسان شمالی اجرا می‌شود

خراسان شمالی- مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: مسابقه کتابخوانی «در امتداد ظهور» ویژه ایام اربعین حسینی با مشارکت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و بنیاد مهدویت استان برگزار می‌شود.

حبیب‌‌الله پاکدامن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: این مسابقه از دو کتاب «پرسمان حسینی» شامل ۳۵۲ پرسش و پاسخ کوتاه درباره امام حسین (ع) و پیوند آن امام همام با حضرت مهدی(عج) و نیز «دو کشتی نجات» که هر دو مجموعه تألیف محمد یوسفیان و از سوی موسسه مهدی موعود (عج) شهر قم منتشر شده است.
 
وی افزود: علاقمندان می توانند با مطالعه یکی از دوکتاب مذکور و پاسخ به سوالات در مسابقه شرکت و البته امکان شرکت در مسابقه هر دو کتاب برای افراد وجود دارد.
 
پاکدامن ادامه داد: بر اساس اعلام فراخوان ۲۵ شهریور ماه جاری ‌پایان مهلت شرکت در این مسابقه اعلام و علاقمندان می بایست عدد گزینه پاسخ های صحیح را از چپ به راست در قالب عدد ۹ رقمی به شماره ۱۰۰۰۰۱۲ پیامک کنند.
 
وی در پایان گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مسابقه «در امتداد ظهور» می‌توانند با شماره ۰۵۸۳۲۲۲۱۲۹۴ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها