شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
100 هزار بروشور دعای فرج بین زائرین اربعین توزیع می‌شود

زنجان- معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: 100 هزار بروشور دعای فرج بین زائرین اربعین توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: موکب اوقاف و امور خیریه استان زنجان از امروز در مرز خسروی شروع به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات فرهنگی متعددی در این موکب به زائرین ارائه خواهد شد، اضافه کرد: از جمله این خدمات اقامه نماز جماعت در سه نوبت است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین از ارائه خدمات مشاوره فرهنگی و مذهبی با حضور روحانیون اعزامی خبر داد و گفت: یکی دیگر از اقدامات اوقاف در این موکب توزیع بروشورهای دعای فرج است که تعداد آن 100 هزار عدد است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این حدود یک هزار جلد کتاب موضوعی امام زمان (عج) نیز همراه تجهیزات در موکب موجود است که بین زائرین اربعین توزیع می‌شود.

موسوی همچنین از پایان تصحیح برگه‌های مسابقه معارفی مرحله شهرستانی خبر داد و گفت: نفرات اول تا سوم در صورت کسب حد نصاب به مرحله استانی این مسابقات راه خواهند یافت.

وی تصریح کرد: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تاریخ ۱۳ مهرماه را برای انجام مسابقات مرحله استانی اعلام کرده است که در صورت قطعی شدن مسابقات در این تاریخ برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: مسابقات معارفی مرحله شهرستانی ۳۰ مرداد ماه در چهار شهرستان استان زنجان با ثبت نام بیش از ۶۴۸ نفر برگزار شد که در نهایت با حضور یک سوم  ثبت نام کنندگان در ۴ رشته تفسیر و  ترجمه قرآن کریم و معارف نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه بصورت کتبی و چهار گزینه‌ای برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها