شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
انتصاب سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان

کردستان - دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی حکمی معصومه حسنی خونسار را به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کردستان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب (ایبنا) در سنندج، در متن حکم مهدی رمضانی آمده است: نظر به تعهد و سوابق سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کردستان» تعیین می‌شوید.

بی‌گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همۀ مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان‌ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنها است. انجام این وظیفۀ خطیر و دلپذیر، که به‌ویژه در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قامت یک واجب فرهنگی جلوه‌گر است.

امید است در سایه توجهات ذات باری تعالی و بهره مندی از همکاری و همدلی با مقامات استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

معصومه حسنی‌خونسار، متولد ۱۳۵۶، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد کتابداری است و تا پیش از این به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در نهاد مشغول فعالیت بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها