یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن‌کریم در مناطق روستایی زنجان

زنجان- مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: دوره‌های آموزشی قرآن کریم و برنامه‌هایی از جمله داستان‌نویسی، کلاس آموزش زبان انگلیسی، تقویت درسی در مناطق روستایی اجرا می‌شود.

جلال غورقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: این قرارگاه با هدف محرومیت‌‎زدایی در نقاط روستایی و حاشیه‌ای شهر فعالیت دارد و اقدامات خوبی با همکاری خیرین و قرارگاه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه اعضای این قرارگاه دانشجویان و جوانان علاقه‌مند به محرومیت زدایی هستند، اضافه کرد: هدف از فعالیت این قرارگاه کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق روستایی است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برخی از خدمات این قرارگاه بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، فضاسازی مناطق محروم و دیوار نویسی با موضوع بیانات مقام معظم رهبری از جمله فعالیت‌هایی است که به ویژه در ایام تابستان توسط قرارگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های ‌آموزشی در قالب سوادآموزی به روستاییان بی‌سواد و همچنین برگزاری جلسات احکام پرسش و پاسخ بیان کرد: همچنین برنامه‌هایی از جمله داستان‌نویسی، کلاس آموزش زبان انگلیسی، تقویت درسی نیز ویژه کودکان و نوجوانان اجرا میشود.

غورقانلوهمچنین از برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم در مناطق محروم خبر داد و گفت: در این جلسات آموزشی نوجوانان و کودکان مناطق محروم و روستایی جزءهایی از قرآن کریم را حفظ می‌کنند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان همچنین از توزیع کتاب درسی و کتاب‌های آموزشی توسط گروه‌های جهادی در مناطق محروم خبر داد و گفت: خوشبختانه اقدامات فرهنگی در روستاها مثمر ثمر بوده و موجب افزایش سطح آگاهی ساکنین این مناطق می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها