شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
شهید «حامد جوانی» شیفته و عاشق حضرت عباس (ع) بود

آذربایجان‌غربی- نویسنده کتاب «شبیه خودش» گفت: شهید حامد جوانی شیفته و عاشق حضرت عباس (ع) بود که به آروزیش یعنی شهادت همانند مولایش بود رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خوی، حسین شرفخانلو صبح شنبه در آیین رونمایی، بررسی و جشن امضای کتاب «شبیه خودش» که به همت اداره كتابخانه‌هاي عمومی شهرستان خوی و با همكاری بخشداری شهر قطور گفت: کتاب حاضر به روایت زندگی و شهادت شهید حامد جوانی از پاسداران لشگر عاشورای تبریز می‌پردازد و خوانندگان کتاب را با فرهنگ شهید و شهادت نیز آشنا می‌سازد.

شرفخانلو افزود: شهید حامد جوانی شیفته و عاشق حضرت عباس (ع) بود که به آروزیش یعنی شهادت همانند مولایش بود رسید.

سیروس شمس‌نیا، بخشدار شهر قطور نیز در ادامه، این اتقاق فرهنگی در شهر مرزی قطور را به فال نیک گرفت و آمادگی بخشداری قطور را برای تدام برگزاری چنین نشست‌هایی اعلام کرد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که معرفی زندگی و رشادت‌های شهدای مدافع حرم به نسل‌های امروزی از وظایف مسئولان نظام جمهوری اسلامی است، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا هم‌تراز با شهادت است.

در ادامه هادی درستی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی ضمن تشکر از حضور فعالین فرهنگی شهر قطور، این شهر را یکی از وزنه‌های فرهنگی شهرستان معرفی و در مورد تداوم برگزاری چنین نشست‌هایی در شهر قطور اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها