چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
نشر کتاب با موضوع شهدای استان سمنان نماد بارز ترویج فرهنگ ایثار است 

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نشر کتاب با موضوع شهدای استان سمنان نماد بارز ترویج فرهنگ ایثار است، گفت: باید از ظرفیت نویسندگان جوان بومی بیشتر استفاده کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در سمنان، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئولان ستاد حفظ آثار دفاع مقدس کشور به میزبانی دفتر خود در استانداری سمنان تهیه کتاب و انواع محتوای فاخر فرهنگی با موضوع شهدای استان را اقدامی ستودنی از سوی بنیاد دانست و تاکید کرد: انتشار کتاب ها مصداق جهاد تبیین است. 

وی با بیان اینکه نشر کتاب با موضوع شهدای استان سمنان نماد بارز ترویج فرهنگ ایثار است، گفت: باید از ظرفیت نویسندگان جوان بومی بیشتر استفاده کرد چرا که این استان دارای استعداد های بسیار خوبی در زمینه تولید محتوای فاخر فرهنگی است. 

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت حمایت از نویسندگان و تولید کنندگان آثار فاخر فرهنگی، بیان کرد: مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان در صورت تکمیل می تواند چتری باشد که همه تولید گران حوزه فرهنگی را گرد هم بیاورد. 

هاشمی با بیان اینکه باید از تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای تکمیل این زیرساخت بهره گرفت، بیان کرد: ضرورت دارد تا با اقدامات‌ مطلوب  مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان را تکمیل کرد تا عموم از آن استفاده کنند. 

وی با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های مرکز فرهنگی، تبیین است، گفت:  تدوین و تولید امور محتوایی جز در سایه برنامه‌ریزی به موفقیت دست پیدا نخواهد کرد از این رو در این زمینه باید فعالیت بیشتری داشت. 

استاندار سمنان گفت: این استان سه هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده در نتیجه در حوزه تدوین و فعالیت‌های فرهنگی به خصوص نشر کتاب، ظرفیت بزرگی در این منطقه وجود دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها