چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
دهه محرم و اربعین گام مهمی در جهاد تبیین است

لرستان - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دهه محرم و اربعین گام مهمی در جهاد تبیین محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، حجت‌الاسلام محمد قمی صبح چهارشنبه در شورای اداری لرستان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، بیان کرد: مسئولین لرستان نسبت به پشتیبانی حرکات فرهنگی اهتمام دارند و اتفاقات خوب فرهنگی در دولت سیزدهم  در لرستان رقم خورده است.

وی به حضور پرشکوه مردم در سراسر کشور و حتی تعدادی از شهرها در بیرون از کشور اشاره کرد و افزود: شاید یکی از ویژه‌ترین جلوه‌های این جشن، اتفاقات خوبی بود که در لرستان نسبت حضور مردم و اهتمام و پای کار آمدن آنها به جمعیت شهر تلقی خاصی را ایجاد کرد و جا دارد  از مردم که با ساز و کار غیر تشریفاتی پای کار هستند تشکر ویژه داشته باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در این سال‌ها به اصل عقلایی ضرورت اجتماع همم مومنانه رسیده‌ایم، افزود: وقتی می‌خواهیم توان بزرگی با محوریت مردم خلق کنیم، باید دستگاه‌های اجرایی دست به دست یکدیگر داده و با هم متحدانه، دیوارکشی‌های سازمانی را کنار بگذارند و نام و در خدمت مردم یکپارچه خادم باشیم بیش از پیش شاهد خواهیم بود اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به اینکه جنگ همه‌جانبه‌ای که دشمن با مردم ایران اسلامی دارد، قلب و مغز مردم را نشانه گرفته، افزود: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مورد بسیار مورد تاکید قرار داده‌اند و امروز مواقفی که خوبی‌ها و ایمان مردم  بروز و تجلی می‌کند همچون اربعین، و دهه محرم گام مهمی در جهاد تبیین محسوب می‌شود و باید به بانوان، رسانه و نوجوانان توجه جدی صورت گیرد.

وی بر همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم تاکید و عنوان کرد: امید می‌رود با تحقق این مهم، شاهد تعالی فرهنگی بیش از پیش باشیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها