دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
برگزاری مسابقه قصه‌گویی «گوهر آفرینش» در زنجان

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب برنامه «گوهر آفرینش» در مراکز کانونی استان زنجان اجرا شد، گفت: این برنامه در قالب مسابقه قصه‌گویی اجرا شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‎‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به اینکه فعالیت‌های کانون پرورش فکری در شکل گیری شخصیت کودکان بسیار موثر است گفت: از همین رو تلاش می‌شود، مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی زمینی سازی شده و به زبان خود کودکان به آنها آموزش داده شود.

وی با تاکید بر اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مجموعه‌های موثر فرهنگی است، افزود: و روح و جان کودکان مشتاق یادگیری و فراگیری است، به همین دلیل تلاش می‌شود از ظرفیت مربیان و امکانات کانون در آموزش آنها استفاده شود.

عیسی‌خانی با بیان اینکه در طی چند روز اخیر نیز همزمان با روز عفاف و حجاب مسائل مربوط به این موضوع مهم به کودکان آموزش داده شد، اضافه کرد: برنامه «گوهر آفرینش» با هدف ترویج و تبیین سبک زندگی فاطمی، اسلامی، فرهنگ سازی، نهادینه کردن مقوله حجاب و عفاف برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان افزود: در ویژه برنامه‎‌ گوهر آفرینش ضمن معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی حجاب برتر آیات مربوط به حجاب قرائت شد.

عیسی‌خانی گفت: قرائت احادیث حجاب، قرائت وصیت نامه شهدا با موضوع حجاب، نشریه نگاری، قصه گویی، کاردستی خلاق، معرفی کتاب، اجرای طرح سفیران مهر، تکریم، تجلیل از جوانه‌های امید، اعضای محجبه، ممتاز اخلاقی و رفتاری نیز از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

وی از اجرای سایر برنامه‎‌های ویژه تابستان در کانون پرورش فکری زنجان خبر داد و افزود: جشن كتاب، کارگاه‌های مهارت افزايی و برگزاری جشنواره‌های نمايش عروسكی با بارويكرد تربيت نسلي محقق، خلاق، هنرمند و آشنا به مهارت‌های زندگی و حقوق شهروندی از دیگر برنامه‌هایی است که در این مراکز اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها