دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
مجموعه شعر «و عشق همچنان مذکر است» رونمایی شد

آذربایجان‌غربی-مجموعه شعر «و عشق همچنان مذکر است» اثر آیدا مجیدآبادی نویسنده روشندل ارومیه‌ای رونمایی شد.

آیدا مجیدآبادی، در حاشیه برگزاری نشست هفتاد و نهم انجمن ادبی قرار به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: کتاب مجموعه شعر «و عشق همچنان مذکر است» سال 99 توسط انتشاراتی در تهران منتشر شده ولی به‌دلیل شرایط کرونایی رونمایی نشده بود.

وی در مورد آثار چاپ شده خود نیز گفت: «پروانه‌ها اتو برنمی‌دارند» به‌صورت مجموعه شعر، «خورشیدهای همیشه» مجموعه نقد و گفت‌‌وگو در مورد 5 شاعر معاصر نیز از جمله کتاب‌های بنده است که متاسفانه هیچکدام به‌صورت بریل و گویا نیستند.

مجیدآبادی ادامه داد: یکی از دوستان به‌صورت افتخاری  گویاسازی کتاب «خورشیدهای همیشه» را انجام داده و  توسط کتابخانه مرکزی توزیع می‌شود.

به گزارش ایبنا؛ « آیدا مجید آبادی » متولد سال ۱۳۶۹ شمسی و از شاعران جوان و فعال شهرستان ارومیه است که دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و دارنده «مدال طلای مسابقات شنای بانوان نابینای کشور» است.

انجمن ادبی قرار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ با برگزاری سلسله جلسات دورهمی در ارومیه آغاز کرده است  و یکشنبه‌های قرار هر دو هفته یکبار به همت انجمن با حضور اکثرا شاعران برگزار شده و در کنار شعرخوانی برنامه‌های جنبی همچون رونمایی و نقد کتاب نیز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها