یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
ارائه تخفیف 20 درصدی برای کتاب‌های کانونی به مناسبت روز ملی ادبیات کودک

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از ارائه تخفیف 20 درصدی برای کتاب‌‌های کانونی به مناسبت روز ملی ادبیات کودک خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌‎خانی در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان افزود: همزمان با روز ملی ادبیات کودک برنامه‌های مختلفی در مراکز کانونی در استان زنجان در حال اجراست.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های نقاشی در مراکز کانون پرورش فکری زنجان اضافه کرد: اجرای طرح‌های دیواری با این موضوع، تهیه نماهنگ‌های معرفی شخصیت و کتاب، شعرخوانی، قصه‌گویی، برگزاری کارگاه کاردستی و معرفی کتاب از دیگر برنامه‌های اجرا شده به مناسبت روز ادبیات ملی کودک است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همچنین از ارائه تخفیف 20 درصدی برای کتاب‌‎های چاپ شده از سوی کانون پرورش فکری نیز اشاره کرد و گفت: به مناسبت روز ملی ادبیات کودک ۶۱۳ عنوان کتاب از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۲۳ تیر ۱۴۰۲ با ۲۰درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این کتاب‌ها شامل موضوعات مختلفی از جمله داستان، شعر، هنر، فلسفه، روان‌شناسی، تاریخ، جغرافیا، علوم، دین، آموزشی، طنز و سرگرمی و... است.

عیسی‌خانی افزود: این کتاب‌ها براساس رده‌بندی برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) تالیف شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها