چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کتابت کتاب «نادانی دشمن ماست» در زنجان

زنجان- معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: کتابت احادیث منتخب از کتاب «نادانی دشمن ماست؛ پنج حدیث از امام حسن عسکری (ع)» انجام شد.

حسین رحمانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در راستای بهره‌گیری بیشتر از فضای کتابخانه‌‎های عمومی استان برنامه‌های جانبی علاوه بر امانت کتاب در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه پس از ارائه خدمات جانبی در کتابخانه‌های عمومی مشارکت دستگاه‌های اجرایی در انجام برنامه‌ها افزایش یافته است، اضافه کرد: خوشبختانه همکاری مناسبی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی جانبی وجود دارد.

رحمانی‌زاده از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه مشاغل خانگی و کسب و کار خرد خبر داد و گفت: اخیرا دوره پرورش و تکثیر قارچ و همچنین خیاطی برگزار شد.

معاون کتابخانه‌های عمومی استان زنجان همچنین از برگزاری جشنواره کتابت احادیث منتخب از کتاب «نادانی دشمن ماست؛ پنج حدیث از امام حسن عسکری (ع)» خبر داد و گفت: این برنامه با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن خوشنویسان ایران شعبه زنجان، سازمان بسیج هنرمندان و موسسه دارالقرآن الکریم زنجان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره به هدف آماده‌سازی هنرمندان شرکت کننده در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و ترغیب خوشنویسان زنجانی برگزار شد.

رحمانی زاده گفت: در این جشنواره ضروریات هنر خوشنویسی، بایدها و نبایدهای شرکت در جشنواره‌ها، سخنرانی‌ها و محافل خوشنویسی و برخورداری از شرایط بدنی مناسب به گونه‌ای که خوشنویس بتواند به صورت متوالی تمرین کند نیز آموزش داده شد.

معاون کتابخانه‌های عمومی استان زنجان همچنین از برگزاری جلسات استارت آپ موشن در کتابخانه‌های عمومی خبر داد و گفت: استارت آپ موشن یک روش قوی و پرگاربرد برای تبلیغات و انیمیشن سازی است که در آن با تصاویر فریم به فریم و تصویربرداری متوالی میتوان انیمیشن تولید کرد.

وی تصریح کرد: این برنامه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان در کتابخانه‌های عمومی گلشهر و مهدوی برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها