دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز عفاف و حجاب در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه - مدیرکل کتابخانه عمومی استان کرمانشاه از مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت روز عفاف و حجاب خبر داد.

معصومه حسنی‌خوانسار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری كتاب ايران (ايبنا) در کرمانشاه، گفت: مسابقه کتابخوانی به مناسبت روزعفاف و حجاب با هدف ترویج این فرهنگ در جامعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، با همکاری دفتر امور خانواده عفاف و حجاب استان، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود «عج»، سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه و با همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی برگزار می‎شود. 
 
وی افزود: شرکت‌کننده‌ها می‌توانند یکی از منابع مسابقه را به دلخواه خوانده و دیدگاه خود را به صورت متن، صوت یا ویدیو در سایت مسابقه بارگذاری کنند.
 
مدیرکل کتابخانه عمومی استان کرمانشاه درخصوص شرایط و مقررات این مسابقه گفت: فرد شرکت کننده باید متن ارسالی  بین ۵۰۰ تا هزار کلمه را تهیه کند، زمان صوت یا ویدیو باید بین ۳ الی ۵ دقیقه باشد، و یا پیام ارسالی باید بر اساس متن یکی از کتاب‌های مسابقه و انتقال دهنده محتوای مفید آن باشد.

حسنی‌خوانسار اضافه کرد: مهلت شرکت در مسابقه تا ۲۱ تیرماه سال جاری است و منابع آن «کتاب دختران آفتاب»، «کتاب ترگل» ، «کتاب قیام مسجد گوهرشاد به روایت اسناد»،  کتاب «خاطرات سفیر» و کتاب «مسئله حجاب» و همچنین کتاب «مریم ریحانه» است که همگی مرتبط با موضوع مسابقه هستند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها