یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی ویژه‌ نوجوانان و اعضای باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها

مسابقه کتابخوانی از کتاب «فرزندان ایرانیم» تألیف داود امیریان ویژه‌ نوجوانان و اعضای باشگاه کتابخوانی 100تایی‌ها را سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌‌کند.

عباس باباخانیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه این دفتر در فصل تابستان، گفت: مدیریت امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت مؤسسه باغ کتاب تهران، انتشارات سوره مهر و اپلیکیشن کتابراه مسابقه کتابخوانی ویژه‌ نوجوانان و اعضای باشگاه کتابخوانی 100تایی‌ها برگزار می‌کند.
 
وی افزود: این مسابقه از کتاب «فرزندان ایرانیم» تألیف داود امیریان است  که با شروع فصل تابستان، مجازی برگزار خواهد شد.
 
باباخانیان با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و دریافت کتاب به‌صورت نیم‌بها و سؤالات مسابقه می‌توانند به سایت tlibrary.tehran.ir یا کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند، ادامه داد: نوجوانان می‌توانند پاسخ سوالات را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی «از چپ به راست» به سامانه ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ پیامک کنند.
 
به گفته وی،  مهلت شرکت در مسابقه و ارسال پاسخ‌ها از 5 تیرماه تا 5 مردادماه 1402 است و به نفرات برتر مسابقه نیز به قید قرعه، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 
به گزارش ایبنا؛ علاقه‌مندان به عضویت در باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها می‌توانند با ارسال عدد 100 به شماره پیامکی 20001837 لینک عضویت باشگاه را دریافت و در باشگاه ثبت‌نام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها