جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
اهدای صدها جلد کتاب توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان ایلام به جوامع هدف

ایلام- ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان ایلام به مناسبت‌های مختلف در خردادماه سال جاری نسبت به اهدای صدها جلد کتاب در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های ایلام به مناسبت‌های مختلف در خردادماه سال جاری نسبت به اهدای کتاب در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی اقدام کردند.
 
در شهرستان بدره به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و در حاشیه این مراسم، ۲۰۰ جلد کتاب با عناوین متنوع فرهنگی به شرکت کنندگان در این مراسم اهدا شد.
 
در شهرستان مرزی مهران نیز تعداد 50جلد کتاب به دانشگاه آزاداسلامی واحد مهران و 100جلد کتاب نیز به دانش آموزان و فرهنگیان در زمینه‌های علمی، عملی، فرهنگی هنری، قرآن و عترت و ورزشی در مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت و تجلیل از نفرات برتر و نخبه ی شهرستان اهدا شد.
 
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان نیز در اقدامی فرهنگی، تعداد 300 جلد کتاب به‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان اهدا کرد.
 
در شهرستان دهلران نیز در راستای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی و توجه ویژه به این مساله فرهنگی، تعداد ۲۵۰جلد کتاب در میان کتابخانه‌های روستایی، برخی از مساجد، کتابخانه‌های پیشخوان، مناطق عشایری در بخش مرکزی دهلران توزیع شد.
 
این اقدام فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، به صورت مستمر در مناسبت‌های مختلف، از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها