سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
نمایشگاه کتاب یاسوج گشایش یافت

کهگیلویه و بویراحمد- نمایشگاه یک ماهه کتاب«آینده روشن» با یک هزار و 200 عنوان کتاب و با حضور مسئولان استانی، در شهر یاسوج گشایش یافت.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یاسوج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه‌های کتاب از سیاست‌های این اداره کل است.

امین درخشان افزود: هدف از برپایی نمایشگاه کتاب ایجاد فرهنگ کتابخوانی در جامعه است زیرا جوامعی سرانه مطالعه بالایی دارند در همه علوم و صنایع به پیشرفته های قابل توجهی دست یافته‌اند.

وی ادامه‌داد: در این نمایشگاه 60 ناشر بیش از 7 هزار جلد کتاب در زمینه رمان، روانشناسی، تاریخ، شعر، ادبیات کودک و نوجوان، فلسفه، طب سنتی و غیره به بازدیدکنندگان و اهالی مطالعه و فرهیختگان عرضه می‌کنند.

درخشان عنوان کرد: نمایشگاه با تخفیف  از 10 تا 50 درصدی با موضوعات مختلف در میدان هفت تیر، درب ورودی ورزشگاه تختی پذیرای علاقه‌مندان به کتاب است.

نمایشگاه تا ۲۸ تیرماه سالی جاری دائر است و علاقه‌مندان می‌توانند در دو  نوبت (صبح‌ها از ساعت 8 تا 14 و عصرها از ساعت 16 تا 22)  از آن بازدید و خرید کنند.

نمایشگاه آینده روشن از طرف انتشارات اسو  باهمکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل ورزش وجوانان استان و شهرستان بویراحمد بامدیریت پوربهمنی برپاشد.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید، حضوری یا از طریق پیج اینستاگرام Phoenix.book9ثبت سفارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها