یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
نمایشگاه کتاب استانی نیمه دوم مهرماه در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب استانی نیمه دوم مهرماه در زنجان برگزار می‌شود.

ایرانه حیدری در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه نمایشگاه کتاب استانی در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده این نمایشگاه از طریق موسسه فرهنگی طریقت اشراق برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در این نمایشگاه ناشران از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه یازدهمین دوره از نمایشگاه استانی کتاب زنجان با عنوان « دانایی و توسعه» برگزار می‎‌شود، افزود: در ادوار گذشته این نمایشگاه با حضور و مشارکت برخی از دستگاه‎های استانی برگزار می‌شد که امیدواریم در دوره فعلی نیز شاهد این همکاری باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای دوره جاری نیز روی مشارکت شورای فرهنگ عمومی، استانداری، شهرداری، شورای شهر، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و مجمع امور صنفی حساب شده است، اضافه کرد: برای محل برگزاری نمایشگاه نیزسبزه میدان، مصلی در نظر گرفته شده و اگر این دو مکان فراهم نشد، در نمایشگاه کاسپین برگزار خواهد شد.

حیدری با اشاره به تشکیل کمیته‌‎های مربوطه در برگزاری این نمایشگاه گفت: کمیته اجرایی، تبلیغات، تشریفات و ... از جمله کمیته‌های مربوطه است.

وی تصریح کرد: مبلغ در نظر گرفته شده برای برگزاری این نمایشگاه حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان است و زمان برگزاری نیز نیمه دوم مهرماه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها