یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی با عنوان «کلمات قصار امام خمینی (ره)»

زنجان- معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مسابقه کتابخوانی مجازی با عنوان «کلمات قصار امام خمینی (ره)» برگزار می‌شود.

محمد رحمانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان افزود: بزرگداشت امام خمینی(ره) بزرگداشت یک حرکت بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و وظیفه همه علاقمندان و دستگاه‌ها است که اندیشه‌های ایشان را انتشار دهند.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در راستای انجام وظایف ذاتی این اداره کل برنامه‌های فرهنگی در این ایام برگزار می‌کند، اضافه کرد: هم اکنون چند مسابقه کتابخوانی با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی در حال برگزاری است.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به برگزاری مسابقه کتابخوانی «کلمات قصار امام خمینی (ره)» اشاره کرد و گفت: این مسابقه به همت اداره کتابخانه‌های شهرستان خدابنده با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقه مجازی کتابخوانی مجازی «کلمات قصار امام خمینی (ره)»  بر اساس کتاب کلمات قصار، پندها و حکمت‌های امام خمینی (ره)، از ۱۰ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

رحمانی‌زاده گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوانی Samakpl.ir، ضمن دسترسی به فایل Pdf این کتاب، در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: مهلت شرکت در این مسابقه  ۱۰ تا ۳۱ خرداد است و به ۵ نفر از برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها