پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
رونمایی از 7 عنوان کتاب انتشارات سرانه در نمایشگاه تهران/ فروش مجازی پربارتر است

مسئول غرفه انتشارات سرانه کرمانشاه از رونمایی هفت‌عنوان کتاب این انتشارات در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

هستی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، گفت: از فرش تا عرش، رنگ بیان، وینه‌ی هه ساره، موهای ابریشمی، جان و جهانم، کاوان و رووژان، نظر به پیش، هفت عنوان کتابی است که در نمایشگاه  کتاب 1402 رونمایی شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فرصت خوبی برای عرضه آثار نویسندگان و صاحبان قلم است، افزود: برخی از بازدیدکنندگان از قیمت بالای کتاب گلایه دارند.

مرادی یادآور شد: غرفه انتشارات سرانه جزو بخش انتشارات عمومی نمایشگاه واقع در سالن شبستان غرفه هفتم است و بیشتر آثار ارائه‌شده مختص شاعران و نویسندگان بومی استان کرمانشاه است.

مسئول غرفه انتشارات سرانه در نمایشگاه کتاب تهران با بیان اینکه میزان فروش انتشارات سرانه در بخش مجازی بسیار بیشتر از بخش حضوری بوده است، افزود: چراکه مخاطبان این انتشارات افرادی هستند که از گذشته در زمینه خاصی در حال تحقیق و پژوهش هستند به عنوان مثال در زمینه زبان کردی و یا هر موضوعی که مختص به این دیار است و از طریق سرچ کردن در فضای مجازی متوجه چاپ کتاب موردنظر توسط انتشارات سرانه می‌شوند.

انتشارات «سرانه» یکی از انتشاراتی‌های فعال کرمانشاه است، این مرکز به‌صورت پیوسته در نمایشگاه‌های استانی کرمانشاه و نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب تهران شرکت داشته و در سال 1393 ازسوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به‌عنوان ناشر برتر شناخته شده است.

در انتشارات «سرانه» آثار بزرگان و پیشکسوتان این دیار همچون استاد فرشید یوسفی، محمدمسعود کیایی، اسفندیار رشیدی، حجت الله مولایی‌فر و ... به چاپ رسیده و منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها