جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۵
راهنمایی براي علاقه‌مندان به مطالعات فلسفي

«مجموعه كتاب‌هاي راهنما» كه ترجمه‌اي است از مجموعه «Routledge Philosophy Guide Books » از سوي انتشارات حكمت منتشر مي‌شود.\

زهره شريفي، مدير روابط عمومي سايت انتشارات حكمت، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: مجموعه كتاب‌هاي راهنما كه ترجمه‌اي از مجموعه Routledge Philosophy Guide Books است، مي‌كوشد علاقه‌مندان به مطالعات فلسفي و دانشجويان اين رشته را با آثار كلاسيك فلسفه آشنا كند.

وي افزود: هر كتاب از اين مجموعه، يكي از حوزه‌هاي اصلي فعاليت يك فيلسوف برجسته را با تمركز بر يكي از آثار برجسته او شرح مي‌دهد. در اين مجموعه فيلسوف و كتابش در زمينه تاريخي خود قرار مي‌گيرند و جزء به جزء بخش‌ها و استدلال‌هاي اصلي كتاب در اين بستر شرح و نقد مي‌شوند.

شريفي درباره اين مجموعه توضيح داد: تاكنون سه جلد از اين مجموعه به نام‌هاي «در باب حكومت لاك»، «جستار در باب فاهمه بشري لاك» و «جمهوري افلاطون» منتشر شده است و «اخلاق اسپينوزا»، «مونادولوژي لايبنيتس» «فايده‌گرايي ميل»، «نقد قوه حكم كانت»،‌ «متافيزيك ارسطو» و «هنر نيكل» نيز در دست اجراست.

به گفته وي علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اين مجموعه به سايت انتشارات حكمت به نشانی  http://hekmat-ins.com مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط