سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
کتاب‌های دانشگاهی با مخاطبان عمومی

انتشارات سمت به عنوان یکی از بزرگترین ناشران کتاب‌های دانشگاهی امسال با دو غرفه در بخش ناشران دانشگاهی و ناشران عمومی در نمایشگاه سی و چهارم شرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) انتشارات سمت به عنوان یکی از بزرگترین ناشران کتاب‌های دانشگاهی امسال با دو غرفه در بخش ناشران دانشگاهی و ناشران  عمومی در نمایشگاه سی و چهارم شرکت کرده است.

مدیر غرفه این نشر در مورد کتاب‌های این انتشارات و استقبال از آن‌ها به ایبنا گفت: از آنجایی که کتاب‌های ما تخصصی هستند، مخاطبان ما نیز تخصصی هستند و از میان عموم، افراد کمتری خریدار آثارمان هستند هر چند برخی از عناوین برای عموم نیز جذاب هستند.

او به معرفی جدیدترین کتاب‌های این انتشارات در حوزه علوم انسانی پرداخت و گفت: «متافیزیک علم؛ درآمدی نظام‌مند و تاریخی» به قلم مارکوس شرنگ با ترجمه حسن امیری آرا یکی از آثار جدید است که به شکلی نظام‌مند و دقیق به فلسفه علم پرداخته است.

او ادامه داد: نشر سمت علاوه بر ترجمه به تألیف نیز توجه دارد و از جمله آثار تألیفی در حوزه علوم اجتماعی که به نمایشگاه امسال رسیده است می‌توان به کتاب «توسعه و دگرگونی اجتماعی در روستاهای ایران» اثر مصطفی ازکیا و مهدی مختارپور قهرودی اشاره کرد.

او روانشناسی را از حوزه‌های جذاب برای مخاطبان عام در این دوره از نمایشگاه معرفی کرد و افزود: در حوزه روانشناسی کتاب «ابزارهای غربالگری شناختی با رویکرد عملی» به قلم ای.جی.لارنر با ترجمه حسین زارع و سوسن علیزاده فرد از جمله آثاری است که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها