چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
صدور کارت دیجیتال اعضای باشگاه کتابخوانی 100تایی‌ها در نمایشگاه کتاب

صدور کارت دیجیتال ویژه اعضای باشگاه کتابخوانی 100تایی‌ها با هدف بهره‌مندی از تسهیلات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نمایشگاه بین المللی کتاب آغاز می‌شود.

عباس باباخانیان، مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، از آغاز صدور کارت دیجیتال اعضای باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها خبر داد و گفت: این طرح ویژه بهره‌مندی نوجوانان از تسهیلات این سازمان در ایام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اجرایی می‌شود.
 
وی افزود: طی هماهنگی صورت گرفته با ناشران منتخب در نمایشگاه، تخفیف‌های بسیار خوبی برای خرید کتاب‌های درسی و غیردرسی ویژه نوجوانان در نظر گرفته شده است.
 
باباخانیان با بیان اینکه این طرح در سطح مدارس متوسطه دوره اول و دوم برگزار می‌شود، ادامه داد: کارشناسان فرهنگسراها با حضور در مدارس مناطق 22 گانه شهر تهران، علاوه بر اطلاع‌رسانی و معرفی این طرح، از دانش‌آموزانِ علاقه‌مند ثبت‌نام می‌کنند.
 
به گفته وی، همچنین تمام نوجوانان می‌توانند تا 25 اردیبهشت‌‌ماه با ارسال عدد 100 به سامانه پیامکی 20001837 لینک ثبت نام را دریافت کرده و با تکمیل مشخصات خود و دریافت کارت عضویت باشگاه (به‌صورت دیجیتال)، با حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، کتاب‌های کمک آموزشی را تا سقف 50 درصد تخفیف و کتب غیردرسی را تا سقف 25 درصد تخفیف، تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها