یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کتابفروشی «هرمس» در خیابان انقلاب افتتاح شد

کتابفروشی کتاب هرمس با بیش از 600 عنوان از کتاب‌های جدید و قدیم این انتشارات در خیابان انقلاب افتتاح شد.

مرتضی کاردر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به افتتاح کتابفروشی هرمس از یکشنبه (25تیرماه)، گفت: از مدت‌ها قبل به‌دنبال جایی بودیم تا همه کتاب‌های منتشر شده در نشر هرمس را در آنجا عرضه کنیم چراکه بسیاری از مخاطبان‌مان وقتی به خیابان انقلاب می‌آمدند به دنبال کتاب‌هایمان بودند و خیلی وقت‌ها آثار مورد نظر خود را پیدا نمی‌کردند.
 
وی افزود: کتابفروشی هرمس کوچک و حدود 18 مترمربع است اما تلاش کردیم صد‌درصد از فضای آن استفاده کنیم تا همه کتاب‌های هرمس را در آن عرضه شود.
 
کاردر با بیان اینکه بیش از 600 عنوان از کتاب‌های هرمس در این کتابفروشی عرضه شده است، عنوان کرد: قرار است این کتابفروشی همواره تخفیف 10 درصدی برای همه کتاب‌ها داشته باشد.
 
وی همچنین از برپایی جشنواره کتاب‌های قیمت قدیم نشر هرمس هم خبر داد و گفت: بسیاری از آثار چاپ جدید هرمس با قیمت‌های بالا نسبت به نسخه‌های قبل در بازار قرار دارند، اما سعی کردیم همه کتاب‌های چاپ قدیم را که در انبار داشتیم در یک جشنواره به مخاطبان عرضه کنیم و فرصت خوبی برای دوستداران کتاب هرمس است که به اینجا بیایند و آثار مورد علاقه خود را تهیه کنند.
 
به گزارش ایبنا، کتابفروشی هرمس در خیابان انقلاب، خیابان 12 فروردین، پایین‌تر از خیابان شهدای ژاندارمری، طبقه همکف مجتمع ناشران قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها