جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
کتاب‌های قاصدک با شعار «کودکان در عصر تکنولوژی، یک کتاب بیشتر بخوانند» به نمایشگاه می‌آید

محمدمهدی سیدناصری، قائم‌مقام و مدیر روابط‌عمومی انتشارات ذکر اعلام کرد که کتاب‌های قاصدک (واحد کودک‌ونوجوان انتشارات ذکر) در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کودکان در عصر تکنولوژی، یک کتاب بیشتر بخوانند» و ۴۷ عنوان کتاب چاپ اول حضور پیدا خواهد کرد.

محمدمهدی سیدناصری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره تعداد آثار چاپ‌اولی کتاب‌های قاصدک (واحد کودک‌ونوجوان انتشارات ذکر) که در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد گفت: کتاب‌های قاصدک تا به امروز در حوزه‌ی خردسال، کودک و نوجوان بیش از ۲۰۰۰ عنوان به چاپ رسانده است. این انتشارات با شعار «کودکان در عصر تکنولوژی، یک کتاب بیشتر بخوانند» در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب با ۴۷ عنوان کتاب چاپ اول حضور پیدا خواهد کرد.

وی در توضیح موضوعات ویژه این آثار افزود: یکی از موضوعاتی که امسال حضور پررنگی در آثار چاپ اول کتاب‌های قاصدک دارد، آموزش حقوق به کودکان است: به عنوان مثال مجموعه‌ شش‌جلدی «آموزش حقوق و فرهنگ شهروندی به کودکان»، و «آموزش حقوق فردی و اجتماعی به کودکان». موضوع دیگری که به آن بیشتر پرداخته شده آموزش علوم به بچه‌هاست که پیرو این مسئله، مجموعه‌ای ۹ جلدی با موضوع آموزش ریاضی با قصه تولید شده است که برای کودکان جذاب هستند.

سیدناصری برخی از عناوین پرفروش کتاب‌های قاصدک را که به نمایشگاه امسال نیز می‌رسند این‌طور برشمرد: مجموعه ۱۷جلدی رمان‌های کمدی‌ترسناک «خیابان وحشت»، مجموعه ۲۴جلدی «حواستو جمع کن»، مجموعه «داستان‌های شکسپیر»، مجموعه ۱۵جلدی «زاک پسر کهکشان»، مجموعه‌ ۲۴جلدی «کودکان تیزهوش و باهوش» و مجموعه ۹جلدی «ماجراجویان کهکشان».

قائم‌مقام و مدیر روابط‌عمومی انتشارات ذکر در پایان به برنامه‌های ویژه این انتشارات در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد و گفت: قرار است برنامه‌هایی همچون رونمایی از مجموعه کتاب‌های «آموزش حقوق فردی و اجتماعی» و «حقوق شهروندی به کودکان» با حضور نویسندگان این آثار و نشستی با موضوع «لزوم آموزش حقوق به کودکان؛ آلفا در عصر پدیده‌های تکنولوژیک» برگزار کنیم.


سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها