یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
نشست هم‌اندیشی اعضای انجمن فرهنگی، هنری زنان ناشر برگزار می‌شود

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای انجمن فرهنگی، هنری زنان ناشر با هدف تبادل نظری میان اعضای جدید و قدیم و بررسی برنامه‌های پیش روی انجمن برگزار می‌شود.

مریم سادات ظهوریان، مدیرعامل انجمن فرهنگی، هنری زنان ناشر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای این انجمن در سال 1402، بیان کرد: این نشست در آستانه برگزاری سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و با حضور علی رمضانی، مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم‌مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار خواهد شد.
 
وی درباره هدف برگزاری این هم‌اندیشی، توضیح داد: هرسال در ماه مبارک رمضان یک نشست هم‌اندیشی با حضور جمعی از بانوان ناشر عضو انجمن برگزار می‌شد که امسال موفق نشدیم و به بعد از ماه مبارک موکول شد.
 
ظهوریان با بیان اینکه طی یک‌سال گذشته اعضای جدیدی به انجمن افزوده شدند، افزود: در این نشست، دیدار و تبادل نظری میان اعضای جدید و قدیم خواهیم داشت و درباره برنامه‌های پیش روی انجمن، همچنین اقدامات و فعالیت‌های سال جاری بحث و تبادل نظر خواهد شد.
 
وی با اشاره به پیش‌بینی غرفه جمعی برای بانوان ناشرانی که نتوانستند در نمایشگاه ثبت‌نام کنند، گفت: اگر ناشران نتوانستند به دلایل مختلف به‌صورت مستقل ثبت‌نام کنند؛ این امکان فراهم شده است تا کتاب‌هایشان در غرفه جمعی نمایشگاه کتاب 1402 عرضه شوند.
 
ظهوریان تأکید کرد: بانوان ناشر اگر سؤالی در زمینه انتشارات، نمایشگاه و کار تألیف و ترجمه کتاب دارند، می‌توانند با مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مطرح کنند.
 
به گزارش ایبنا؛ نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای انجمن فرهنگی، هنری زنان ناشر، دوشنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شهید عاشوری مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 20 تا 30 اردیبهشت‌ در مصلای بزرگ امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها