یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
«طرح بشری» در روزهای پایانی اردیبهشت در بوشهر اجرا می‌شود

«طرح بشری؛ آموزش نوین قرآن کریم» در روزهای 28، 29 و 30 اردیبهشت جاری در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، این طرح به همت گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت «مأوای رحمت بوشهر»  و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آموزش عالی‌ترین مطالب در بالاترین سطوح قرآنی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار خواهد شد.

به قرآن‌آموزان پس از پایان دوره طرح، گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطاء خواهد شد. همچنین اسکان و امکانات رفاهی برای شرکت‌کنندگان مهیا است. متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح قرآنی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات آن می‌توانند به نشانی الکترونیکی  Www.qia.ir/boshraEdu مراجعه کنند.

به گزارش ایبنا، «طرح بشری؛ آموزش نوین قرآن کریم» در استان‌های کشور با هدف فراگیری قرآن به سبک پیامبر مکرم اسلام(ص)، آموزش به روش آکادمیک، ارائه‌ی محتوا و مطالب آموزشی استاندارد، جلوگیری از اتلاف زمان، قابل درک برای همه قشرهای جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و  آموزشی بالا برای فعالیت در امور قرآنی، ساده‌سازی یادگیری قرائت قرآن کریم و مهندسی تلاوت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها