جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
برنامه‌های فرهنگی در مصلی الغدیر خرم‌آباد اجرا شد

همزمان با راهپیمایی روز قدس، برنامه‌های فرهنگی در مصلی الغدیر خرم‌آباد اجرا شد.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، ایستگاه فرهنگی – هنری «قلبی به نام قدس» در مصلی الغدیر خرم‌آباد (مقصد نهایی راهپیمایی روز قدس) برپا شد.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و فرهاد زیویار استاندار لرستان ضمن بازدید از این ایستگاه با کودکان شرکت‌کننده گفت‌و‌گو و به آنها کتاب اهدا کردند.
 
ایستگاه «قلبی به نام قدس»، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و کانون فرهنگی – هنری مساجد استان برپا شد و برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار که مورد استقبال کودکان شرکت‌کننده در راهپیمایی قرار گرفت.
در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان آثار نقاشی اعضای مراکز از سراسر استان به نمایش درآمد و بسته‌های فرهنگی بین بازدیدکنندگان توزیع شدند.

محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گفت: در همه شهرستان‌ها، مربیان کانون برنامه‌های مختلفی از جمله ایستگاه و نمایشگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی برپا کردند.
 

همچنین در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، علاوه بر قصه‌گویی از سوی مربیان، نقاشی و اهدای کتاب بروشور معرفی «جشنواره کتابخوانی رضوی» نیز در میان راهپیمایان توزیع شد.
 
سیدسجاد راستخانه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: کارکنان و کتابداران استان در این غرفه علاوه بر معرفی کتابخانه‌ها به معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی نیز می‌پردازند.

اجرای سرود از سوی غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و نقاشی و برگزاری مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این ایستگاه فرهنگی - هنری بود.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها