پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
پوستر نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه رونمایی شد

پوستر سیزدهمین نمایشگاه قرآنی کرمانشاه طی نشستی رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایران(ایبنا) در کرمانشاه، علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه روز پنجشنبه در نشست خبری،با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآنی، از عرضه دوهزار عنوان کتاب در این نمایشگاه خبر داد.

وی افزود: علاوه براینکه کتابفروشی‌های مرتبط با قرآن در این نمایشگاه حضور می‌یابند، آثار و تولیدات اساتید کرمانشاهی در زمینه قرآن عرضه ­می­‌شود.

صفدری برگزاری چنین برنامه­‌هایی را موجب تقویت بنیه معنوی در خانواده‌­ها دانست و از وجود 42 غرفه در این نمایشگاه خبر داد.

وی از برگزاری زنده نویسی، اجرای تئاتر و حضور هنرمندان قرآنی به عنوان بخشی از جذابیت‌های این نمایشگاه برای تشویق خانواده­‌ها یاد کرد و گفت: محصولات و تولیدات فرهنگی وغرفه لوازم‌­التحریر در این نمایشگاه عرضه می­شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری بارها بر ترویج فرهنگ قرآنی و تلاوت قرآن با محوریت مساجد و مردم در ماه مبارک رمضان تاکید کرده­‌اند و خانواده­‌ها از مخاطبان اصلی این نمایشگاه هستند.

سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از شنبه 26 فروردین در محل دائمی نمایشگاه­های بین­‌المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد آغاز به­‌کار می­کند و تا 31 فروردین ادامه خواهد یافت.

این نمایشگاه از ساعت۱۶ تا ۲۲ میزبان کرمانشاهیان خواهد بود.

در پایان مراسم پوستر نمایشگاه با حضور مسوولان قرآنی رونمایی شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها