یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
نخستین جشنواره سراسری داستان کوتاه صحنه به ایستگاه آخر رسید

اختتامیه نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه «صحنه» با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، هنرمندان، نویسندگان و اصحاب قلم در شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه «صحنه» با محوریت کاهش آسیب‌‌های اجتماعی و ایثار و شهادت با حضور جمعی از هنرمندان، نویسندگان و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه برگزار شد.
 
به گفته نادر حیدریان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی «صحنه»، بیش از ۴۵۰ اثر از ۱۲۵ شهر مختلف کشور در قالب داستان کوتاه و در موضوعات اعلام شده در جشنواره شرکت کرده بودند.
 
تیموری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ضمن قول مساعد برای پیگیری برگزاری دومین دوره جشنواره، خواستار تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره داستان کوتاه صحنه شده است.
 
فراخوان نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه «صحنه» دو بخش کاهش آسیب‌‌های اجتماعی و ایثار و شهادت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، موسسه فرهنگی هنری باغشهر و اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان‌ صحنه از ابتدای سال جاری منتشر شد و روز گذشته با اعلام نتایج هیات داوران و تجلیل از برگزیدگان و تقدیرشدگان، به پایان رسید.
 
معرفی برگزیدگان
در بخش آسیب‌های اجتماعی:
نفر اول به صورت مشترک:
محمد امین منصوری از استان ایلام
پارمیدا چادله از ایلام

نفر دوم:
سحر احسانی از بروجرد

نفر سوم به صورت مشترک:
مهدی ابراهیمی لامه از تهران
فاطمه منوچهری اصفهان

در بخش ایثار و شهادت:
مینا زارعی از کرمانشاه. صحنه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها