سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
کتابخانه روستای قادر‌آباد کبودر‌آهنگ افتتاح شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از افتتاح کتابخانه روستای قادرآباد کبودرآهنگ خبر داد و گفت: در این برنامه ۳۰۰ جلد کتاب نیز اهدا شد.

بهناز ضرابی‌زاده، مدیرکل مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوحوانان استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره افتتاح کتابخانه در روستای قادر‌آباد کبودر‌آهنگ بیان کرد: به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، کتابخانه روستایی قادر‌آباد در ۱۳۰ کیلومتری همدان افتتاح شد.

 وی ادامه داد: اجرای پیک امید همراه با برنامه‌های رایگان فرهنگی و هنری و اهدای ۳۰۰ جلد کتاب با نام هنرمند تصویرگر همدانی محمدحسین صلواتیان از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: اجرای هنرواره انقلاب ویژه هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در ملایر و برپایی نمایشگاه برگزیدگان بین‌المللی مسابقات نقاشی و آثار کلاژ چوب مربیان کانون از دیگر ویژه برنامه‌های دهه فجر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان همدان از برگزاری مراسم نقد و بررسی کتاب شهلا شهبازی در کانون پرورش فکری شماره ۴ خبر داد و افزود: در کل استان هر روز جشن پیروزی انقلاب همراه با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به صورت رایگان برای اعضا و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی به عضویت رایگان در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: مسابقه چتر انقلاب از دیگر برنامه‌هاست که در روز ۲۲ بهمن‌ماه همراه با شادپیمایی کودکان و نوجوانان و حضور عروسک‌های بلندقامت برگزار می‌شود.

ضرابی‌زاده ادامه داد: همزمان با ایام دهه فجر۱۰ مربی سیار در روستاهای محروم و کمتر‌برخوردار به اجرای برنامه‌های فرهنگی با همکاری مدارس می‌پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها