چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
نخستین نشست «سه‌شنبه‌های دانایی» ویژه بانوان در خرم‌آباد برگزار شد

به‌مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام زن؛ نخستین نشست کتاب‌خوانی «سه‌شنبه‌های دانایی» ویژه بانوان علاقه‌مند به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لر‌ستان، با همکاری مجتمع فرهنگی، آموزشی دلسا و انتشارات هاویر نشست‌های هفتگی کتاب‌خوانی با عنوان «سه‌شنبه‌های دانایی» را برگزار می‌کند.

بر این اساس نخستین جلسه این نشست‌ها سه‌شنبه‌(27 دی‌ماه) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین امین فاطمی‌نیک، معاون دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و جمعی از بانوان علاقه‌مند در محل مجتمع فرهنگی، آموزشی دلسا برگزار شد.
 
این نشست به معرفی و بررسی کتاب «خانواده به سبک ساخت یک جلسه‌ی یکپارچه در محضر مقام معظم رهبری» اختصاص داشت که حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی‌نیک علاوه بر توضیحاتی پیرامون کتاب به نکاتی درباره نقش خانواده و اصلاح سبک زندگی پرداخت.

فاطمی‌نیک سبک زندگی و تغییرات نگرشی بر نهاد خانواده را اثرگذار دانست و افزود: کم توجهی به نهاد خانواده و عدم جدیت در راستای حل مشکلات فراروی آن می‌تواند زمینه‌ساز فروپاشی خانواده باشد. وجود مودت در خانواده پایه شکل‌گیری جامعه ایمانی است.

به گزارش ایبنا، شرکت‌کنندگان در این نشست با بارش فکری که حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی‌نیک در جلسه ایجاد می‌کرد، علاوه بر شرکت در مباحث مطرح شده سوالات خود را نیز عنوان کردند.
 
کتاب  «خانواده به سبک ساخت یک جلسه‌ی یکپارچه در محضر مقام معظم رهبری» با 28 چاپ در مجموع شمارگان 283 هزار نسخه با 128 صفحه در قطع رقعی از سوی انتشارات موسسه ایمان جهادی به قیمت 25 هزار تومان عرضه شده است.
 

در پشت جلد این کتاب از بیانات مقام معظم رهبری می‌خوانیم:
خانواده کلمه‌ای طیبه است. کلمه طیبه هم خاصیتش این است که وقتی یک جایی به وجود آمد، مرتب از خود برکت و نیکی می‌تراود و به پیرامون خودش نفوذ می‌دهد. کلمه‌ی طیبه همان چیزهایی است که خدای متعال آن‌را با همان اساس صحیح به بشر اهدا کرده. (79/12/15)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها