یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
دومین سهمیه کتاب کتابخانه مرکزی خرم‌آباد دریافت شد

سیدسجاد راستخانه از دریافت ۴ هزار و ۴۳۱ جلد کتاب به عنوان دومین سهیمه تجهیز کتاب کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در لرستان، سید‌سجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره ادامه روند تجهیز و بازطراحی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد گفت: به منظور تامین منابع مکتوب این کتابخانه تعداد ۴ هزار و ۴۳۱ جلد کتاب به‌عنوان دومین سهمیه از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور وارد استان و در انبار کتابخانه مرکزی مستقر شده است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های ارسالی در قالب 114 بسته شامل عناوین مختلف در بخش‌های مختلف هستند افزود: علاوه بر سهمیه کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، تعداد ۲ هزار و ۱۸۲ جلد کتاب در قالب ۴۳ بسته نیز به منظور تقویت منابع مرکز مبادله نیز به استان ارسال شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به ارسال ۱۰ هزار جلد کتاب به‌عنوان سهمیه اول کتابخانه مرکزی از سوی نهاد کتابخانه‌های کشور گفت: این کتاب‌ها به همت کتابداران کتابخانه‌های عمومی خرم‌آباد در حال ثبت و آماده‌سازی هستند.

راستخانه بیان کرد: پس از تکمیل فاز اول ساختمان کتابخانه مرکزی خرم‌آباد با مساعدت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور فرآیند بازطراحی و تجهیز آن آغاز و کمیته‌های افتتاح این پروژه عظیم فرهنگی در استان تشکیل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها