یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
سمفونی نویسندگان نوجوان در کانون «آهنگ واژه‌ها» در منطقه 21

کانون «آهنگ واژه‌ها» در منطقه 21 نوجوانان علاقه‌مند به نویسندگی را آموزش می‌دهد، در این کانون علاوه بر نویسندگی، مهارت‌های زندگی هم آموزش داده می‌شود.

فیروزه آقایی، دبیر کانون نویسندگی «آهنگ واژه‌ها» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به تشکیل کانون نویسندگی «آهنگ واژه‌ها» گفت: این کانون یک محفل گرم و صمیمی در زمینه نویسندگی برای هنرجویان است که همه فنون نویسندگی و نوشتاری را به هنرجویان آموزش داده می‌شود.
 
وی افزود: در این کانون موضوع ارائه می‌شود و در جلسه بعد داستان‌های هنرجویان در سرکلاس نقد و رفع اشکال می‌شود.
 
آقایی با بیان اینکه در این کانون علاوه بر نویسندگی، مهارت‌های زندگی هم آموزش داده می‌شود، توضیح داد: این کار  آموزش داده می‌شود تا هنرجویان نویسندگی با نگاه متفاوتی به نوشتن اقدام کنند و با واژه‌ها آهنگ‌های زیبایی‌ برای مسیر زندگی خودشان بسازنند، می‌نویسند و چاپ می‌کنند.
 
وی که عضو انجمن نویسندگان ایران است، با اشاره به برنامه‌های آتی در این کانون، توضیح داد: چاپ مجموعه داستان‌ هنرجویان، رونمایی از کتاب و دعوت از خانواده‌ها و افراد موفق برای تشویق و ایجاد انگیزه برای هنرجویان کانون، تهیه محتوای صوتی و کتاب دیجیتالی از داستان‌های اعضای کانون برخی از این برنامه‌ها است.
 
آقایی با اشاره به تلاش‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 برای فراهم‌سازی امکان تشکیل این کانون، گفت:  دوره آموزش کانون نویسندگی «آهنگ واژه‌ها» با تلاش مدیریت فرهنگی و هنری منطقه، رایگان برای علاقه‌مندان برپاست تا در این عرصه به آمال و آرزوهایشان برسند. اگر سازمان فرهنگی هنری، بودجه و حمایت بیشتری در این زمینه در نظر بگیرد  بهتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها