شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
اکران هفت فیلم با موضوع دفاع مقدس در جشنواره فیلم کوتاه تهران

در میان فیلم‌های امسال جشنواره، دو فیلم «اسرا» و «نوشابه مشکی» نه تنها تاکنون به عنوان فیلم‌های مطرح با موضوع دفاع مقدس  شناخته شده‌اند بلکه به نظر می‌رسد این دو اثر در بین 5 فیلم برتر جشنواره نیز حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جشنواره فیلم کوتاه تهران چند روزی است آغاز شده و در دومین روز از برپایی این جشنواره، برگزارکنندگان با بخش‌هایی مانند سینما و کتاب و باکس سینمای دفاع مقدس رنگ و روی انقلابی به این رویداد دادند.  

از اتفاقات مهم سینمایی این روز اکران فیلم‌های دفاع مقدس در یک سالن و سانس جداگانه است. در این بخش فیلم‌های به رنگ بی رنگ، آقای شهردار، آخرین پرواز، در پناه خاک، مطلع فجر، آقای مهدی زین الدین و رخ پوش اکران شد. 

گفتنی است در میان فیلم‌های امسال جشنواره، دو فیلم «اسرا» و «نوشابه مشکی» نه تنها تاکنون به عنوان فیلم‌های مطرح با موضوع دفاع مقدس  شناخته شده‌اند بلکه به نظر می‌رسد این دو اثر در بین 5 فیلم برتر جشنواره نیز حضور داشته باشند.

«اسرا» درباره یک زن پرستار در بیمارستانی در سوریه در میانه جنگ با داعش است و «نوشابه مشکی» درباره یکی از همرزمان شهید مهدی باکری است که مانند او می‌خواهد پاکیزه به سوی خدا برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها