دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
معرفی کتاب با موضوع سیره پیامبر اکرم (ص) در جشنواره «ایران عزیز»

همزمان با جشنواره ««ایران عزیز» غرفه معرفی کتاب و نمایشگاه کتاب با هدف معرفی آثار مرتبط با پیامبر اکرم (ص) و سیره نبوی ایشان برپا شده، نمایشگاه کتابی نیز با همین موضوع فعال شده است‌‌.

حمیدرضا خونویی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های کتابی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با جشنواره ««ایران عزیز»، گفت: با توجه با توجه به اینکه موضوع برگزاری جشنواره، وحدت اقوام است و همزمان با هفته وحدت برگزار می‌شود، غرفه معرفی کتاب برای این جشنواره پیش‌بینی‌ شده است.
 
وی از پیش‌بینی ۱۰‌ کتاب برای این برنامه خبر داد و افزود: در این غرفه مجموعه کتاب‌هایی در موضوعات مختلف مثل سیره اجتماعی، سیره اقتصادی و سیره عملی پیامبر اکرم(ص) به مردم معرفی می‌شود.
 
خونویی با بیان اینکه در این غرفه، آیتمی پیش‌بینی شده است که مجری در آن به معرفی کتاب می‌پردازد، عنوان کرد: در این آیتم در هر بخش یک کتاب از سوی مجری و گوینده معرفی شده، سپس این کتاب از سوی وی برای مخاطبان خوانده می‌شود.
 
وی تاکید کرد: تلاش شده است مجموعه‌ای از بهترین کتاب‌ها با موضوع وحدت اسلامی و زندگانی پیامبر اکرم (ص) برای این برنامه در نظر گرفته شود تا مخاطبان با آثار فاخر آشنا شوند.
 
به گفته خونویی، قرار است از امروز نیز نمایشگاه و فروشگاه کتاب با همین موضوع در محل برگزاری جشنواره برگزار شود.
 
جشنواره «ایران عزیز» تا ۳۰ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها