دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
نصب سازه‌های معرفی کتاب در خیابان کریم‌خان

مجید قادری‌آذر، با اعلام برخی برنامه‌های معاون فرهنگی و هنری شهری سازمان زیباسازی، از نصب سازه‌های تعاملی QR code در سطح شهر و نصب سازه‌های معرفی کتاب در خیابان کریم‌خان به‌مناسبت هفته کتاب خبر داد.

مجید قادری‌آذر، معاون فرهنگی و هنری شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)‌ درباره اقدامات این سازمان به‌مناسبت سی‌و‌امین دوره هفته کتاب بیان کرد: در تنظیم برنامه‌‌ها، تلاش شده،  تقویت جنبه تعاملی درنظر باشد تا برارتباط مردم با کتاب موثر واقع شود. در نظر داریم از سازه‌های تعاملی QR code استفاده کنیم و سازه‌های حجمی خلاقانه معرفی کتاب را در سطح شهر داشته باشیم.

وی درباره محل نصب این دستگاه‌ها افزود:‌ درباره محل قطعی و تعداد دستگاه‌ها باید به جمع‌بندی نهایی برسیم، با توجه به اینکه امسال ممکن است تبلیغات محیطی از رویداد جام‌جهانی تاثیر بگیرد، تصمیم داریم از حداکثر امکانات خود استفاده کنیم و درباره این موضوع برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

قادری‌آذر ادامه داد:‌ در نظر داریم در راسته خیابان کریم‌خان، سازه‌های ثابت معرفی کتاب را داشته باشیم و رونمایی از این دستگاه‌ها در هفته کتاب خواهد بود. برای این کار حدود 6 ماه برنامه‌ریزی شده و امیدواریم بتوانیم کتاب‌های مفیدی را به مردم معرفی کنیم. تحلیل مدیریت شهری از پیش‌بینی این دست اقدامات، کمک به چرخه اقتصادی کتاب و افزایش دسترسی مردم به کتاب‌های خوب است. 

معاون فرهنگی و هنری شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران اضافه کرد:‌ اکران‌های شهری و معرفی کتاب در بیلیورها و پرتابل‌های شهری  را با طراحی‌های خاص تبلیغات کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی در نظر داریم. تلاش می‌کنیم امسال، متناسب با شعار، اقدامات بهتری نسبت به سال گذشته ارائه دهیم؛ به‌عنوان مثال معرفی نویسندگان را داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها