سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
خاطره‌نویسی رئیس سازمان انرژی اتمی/اسلامی: برای جوانان می‌نویسم

محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی معتقد است، نگارش تجربیات مدیران از نیازهای کشور است؛ جوانان و نسل آینده باید بدانند که مسائل در کشور ساده و تک‌مجهولی نیستند و ابعاد پیچیده و چندوجهی دارند.

محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، در لرستان، درباره نگارش تجربیات مدیریتی خود در قالب کتاب گفت: نگارش و تدوین خاطراتم را آغاز کرده‌ام. به نگارش تجربیات مدیران اعتقاد دارم و آن را از نیازهای کشور می‌دانم.      

وی با اشاره به اهمیت مستندسازی تجارب و انتقال آن‌ها به نسل‌های آینده افزود: بسياری از تجربيات با الگوسازی و  همچنین يادگيری از طريق مشاهده نحوه کار نظام‌مند افراد يا سازمان‌های موفق و تجزيه و تحليل نحوه كار آن‌ها به دست می‌آید. کتاب‌های مدیریتی که امروزه در جامعه به‌عنوان الگو مورد استفاده قرار می‌گیرند از همین نوع تجارب مفید و مؤثر هستند.

اسلامی افزود: جوانان و نسل آینده باید بدانند که مسائل در کشور ساده و تک‌مجهولی نیستند و ابعاد پیچیده و چندوجهی دارند. 

معاون رئیس‌جمهور گفت: راه‌حل‌هایی که برای مشکلات استفاده می‌شوند و منابعی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، هرکدام به نوعی یک تجربه است که می‌تواند برای دیگران مورد استفاده قرار گیرد.
 
به گزارش ایبنا، محمد اسلامی، به‌عنوان نماینده دولت سیزدهم، دوشنبه(7 شهریور)، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، برای افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه فرهنگی، عمرانی و اقتصادی به لرستان سفر کرد. افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد و کلنگ‌زنی کارخانه کاغذ از سنگ ازنا ازجمله این پروژه‌ها بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها