شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
طالب‌زاده هنرمندی متعهد و تراز انقلاب اسلامی بود

مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور پیام، درگذشت نادر طالب‌زاده، هنرمند متعهد و تراز انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران_ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پیامی، درگذشت نادر طالب‌زاده، هنرمند متعهد و تراز انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و خدمات ماندگار آن هنرمند گرانقدر را منشوری راهگشا در دفاع از حق، صیانت از حریم مقدّس انقلاب اسلامی و پرورش نیروهای فکری نظام  دانست.
 
متن پیام تسلیت مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی برای درگذشت نادر طالب زاده هنرمند متعهد، انقلابی و سردار سرافراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به این شرح است:«فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

به آنچه خدا از فضل خود به آنان داده است شادمانند، و برای کسانی که از پی ایشانند و هنوز به آنان نپیوسته‌اند شادی می‌کنند که نه بیمی بر ایشان است و نه اندوهگین می‌شوند.
آیه ۱۷۰ سوره آل عمران

فقدان استاد ارجمند، مبارز نستوه، هنرمند متعهد و تراز انقلاب اسلامی، مجاهد جهاد تبیین، جناب آقای نادر طالب زاده باعث تألم و تأثر شدید جامعه فرهنگ، هنر و رسانه و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شد.
 
مشیت و اراده خداوند متعال بر این قرار گرفت که در ایام نورانی ماه مبارک رمضان و در روز قدس شریف به سرور شهیدان عالم و همرزمان شهیدش بپیوندد.
 
این جهادگر عرصه جنگ نرم، که نام و آوازه اش در سپهر هنر و فرهنگ متعالی انقلاب اسلامی و مبارزه حق علیه باطل، همواره باقی است، مصداق واقعی این قول یار شهیدش آوینی بود: «هنرمند رویی به عالم غیب دارد و رویی به عالم شهادت. با آن روی خورشیدی منیر است و با این روی قمری مستنیر در شب ظلمانی کرۀ ارض...»
 
خدمات ماندگار آن هنرمند گرانقدر، بصیر و با فضیلت که بیان و عملش تجلی اندیشه و تفکر انقلابی، تدبیر، آگاهی و شجاعت بود و زحماتِ بی‌دریغش در معرفی و ترویج ارزش‌های انقلاب و تربیت نسل جدید هنرمندان جوان انقلابی، منشوری راهگشا در دفاع از حق، صیانت از حریم مقدّس انقلاب اسلامی و پرورش نیروهای فکری نظام محسوب می شود و بر حسنات کارنامة درخشان ایشان خواهد افزود. ان‌شاءالله
 
اینجانب فقدان آن فقید سعید را به خانواده مکرّم ایشان، همکاران و جامعه فرهنگی- هنری کشور، مخصوصا جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌کنم.
 
ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد. رحمت و مغفرت و رضوان الهی بر این برادر فقید باد.

مهدی رمضانی
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها