یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
میهمانی کتاب‌های مصور مرجع در نمایشگاه کتاب 1401

«دایره المعارف مصور نویسندگان تاریخ‌ساز» و «اطلس جنگ جهانی دوم» از جمله آثار نشر سایان است که در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

 حامد کفاش (مدیر نشر سایان)  در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به برنامه‌های این انتشارات برای حضور در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد و توضیح داد: امسال با ۸۰ عنوان کتاب مرجع در نمایشگاه شرکت خواهیم کرد که همه آنها مصور هستند و با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه در سال‌های گذشته نیمی از عناوین برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهند شد.
 
وی افزود: یکی از کتاب‌های جدید نشر سایان «دایره المعارف مصور نویسندگان تاریخ‌ساز» نام دارد که به زندگی برجسته‌ترین نویسندگان جهان در طول تاریخ می‌پردازد و ترجمه احسان رضایی و یاسر مالی است.
 
او با اشاره به اثر دیگری که قرار است در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شود، اظهار کرد: کتاب «دایره المعارف فیلسوفان تاریخ‌ساز» نیز اثر دیگری است که به زندگی فلاسفه می‌پردازد؛ نویسنده این اثر هوگو ویلکینسون است و مریم انصاری و یاسر مالی آن را ترجمه کرده‌اند. کتاب «اطلس نبردهای تاریخ‌ساز» نیز درباره مهمترین نبردها در طول تاریخ است که باز هم نوشته هوگو ویلکینسون است و الهام شوشتری‌زاده آن را ترجمه کرده است.
 
مدیر نشر سایان درباره کتاب «اطلس جنگ جهانی دوم» که بناست تا برای نخستین بار در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شود، بیان کرد: این کتاب با نقشه‌های چندلایه جنگ جهانی دوم را تشریح می‌کند و الهام شوشتری‌زاده آن را ترجمه کرده است. همچنین «دایره‌المعارف مصور کتاب‌های تاریخ‌ساز» نیز اثر دیگر ما است که بهترین و زیباترین و تاثیرگذارترین کتاب‌ها را در طول تاریخ به تصویر کشیده است.
 
حامد کفاش در پایان با ارائه پیش‌بینی درباره حضور مردم در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای پیش رو گفت: با توجه به وقفه چندساله پیش‌بینی حضور گسترده مردمی را داریم و معتقدم در این میان فروش مجازی کتاب همزمان با این دوره از نمایشگاه کمک شایانی خواهد بود برای کسانی که به هر دلیل توانایی حضور در نمایشگاه فیزیکی را ندارند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها