دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می‌شود

اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان تهران در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان تهران، با حضور مسئولین ملی و استانی، چهره‌های مذهبی و فرهنگی، جمعی از کتابداران، برگزیدگان این رویداد مهم فرهنگی و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی فردا سه‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می شود.
 
بنابراین گزارش، یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و  شناسایی استعدادها برگزار شد.
 
این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی 6 عنوان کتاب فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت‌(علیهم السلام) و بخش ویژه حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، با حضور پرشور علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی استان تهران در تمام رده‌های سنی، سال گذشته در بستر فضای مجازی برگزار شد و با مشارکت گسترده در سطح کشور و استقبال مردم پایتخت این جشنواره مهم فرهنگی به پایان رسید.
 
مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مسئولین ملی- استان، چهره‌های مذهبی و فرهنگی و برگزیدگان این رویداد مهم فرهنگی، سه‌شنبه (۳۰ فروردین) از ساعت ۱۱  تا 12و 30 دقیقه در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی پارک برگزار می‌شود.

این برنامه از طریق صفحات  مجازی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به آدرس instagram.com/tehranpllive  و آپارات aparat.com/tehranpl/live به‌صورت زنده پخش خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها