پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
آغاز به کار انجمن ادبی «نورا» در مشهد

انجمن ادبی «نورا» با محوریت بانوان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، در سالن اجتماعات حوزه هنری خراسان رضوی در مشهد آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‌رضوی، انجمن ادبی نورا  با هدف فعالیت تخصصی در حوزه نقش بانوان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در مشهد آغاز به‌کار کرد.
 
آیین گشایش انجمن ادبی نورا با حضور بتول خورشاهی، بانوی امدادگر و ایثارگر دوران دفاع مقدس  و نویسنده کتاب «راهی برای رفتن»، سرهنگ رجبی، رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی و جمعی از رزمندگان، ایثارگران، هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب، برگزار شد.
 
سید‌جلال قوامی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خراسان رضوی، در این نشست هدف از تشکیل انجمن ادبی نورا را فعالیت تخصصی بانوان در زمینه‌های ادبی داستان، داستان کوتاه و تاریخ شفاهی عنوان کرد.
 
وی افزود: این انجمن ادبی با همکاری و مشارکت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تشکیل شده است و  با جذب علاقه‌مندان به آموزش، پرورش و برگزاری کارگاهای  تخصصی، در حوزه ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی فعالیت خواهد کرد.
 

قرار است سلسله نشست‌های هفتگی انجمن ادبی نورا،با مدیریت مریم عرفانیان از نویسندگان به‌نام استان در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شود.
 
مریم عرفانیان متولد سال ۱۳۵۹ در مشهد است و تاکنون بیش از ۲۰ کتاب از وی در حوزه ادبیات پایداری و مقاومت منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها